Πώς θα κάνω επιστροφή-αλλάγη;

Θέλοντας να διευκολύνουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, προσφέρουμε τη δυνατότητα αντικατάστασης των προϊόντων αλλά και επιστροφή χρημάτων με την προϋπόθεση ότι αυτά τηρούν τους παρακάτω όρους:
- Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής.
- Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην ίδια καλή κατάσταση όπως το παραλάβατε, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια σήμανσης.
- Όπου παρέχονται ζώνες ή οποιοδήποτε αξεσουάρ που θεωρείται μέρος του προϊόντος θα πρέπει να επιστρέφονται και αυτά.
- Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε αποκλειστικά την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική για την επιστροφή του πακέτου σας.
- Τέλος, το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται με την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης.

ΠΡΟΣΟΧΗ Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 24ώρου από την ημερομηνία παραλαβής του, να μας ενημερώσετε για την επιθυμία αντικατάστασής του.

Σε περίοδο εκπτώσεων οι αλλαγές γίνονται στις τρέχουσες τιμές.
 

Διαδικασία Επιστροφής- Αλλαγής Προϊόντων

Η RAVE σας δίνει τη δυνατότητα να επωφεληθείτε από την προνομιακή τιμή των 3,50€ για την πρώτη αλλαγή στην παραγγελία σας, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά την Γενική Ταχυδρομική.
Το ποσό αυτό θα το πληρώσετε μόλις παραλάβετε, την αλλαγή σας.
Δεν υπάρχει κάποια επιπλέον επιβάρυνση για την αλλαγή σας πέραν των 3,50 ευρώ.
Σε περίπτωση 2ης αλλαγής το ποσό για τα μεταφορικά είναι 7,00 ευρώ.

Η επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο εφόσον έχει προηγηθεί επικοινωνία με την εταιρεία μας.

Βήμα 1ο:
Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 210 6002154 ή μέσω e-mail στο info@rave.com.gr δηλώνοντας το αίτημά σας.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλείστε να έχετε την απόδειξη σας.

Βήμα 2ο:
Στην περίπτωση αλλαγής προϊόντων, αυτό που θα χρειαστούμε από εσάς είναι να μας αναφέρετε:
-τον κωδικό του προϊόντος που θα επιστρέψετε
-τον κωδικό και το νούμερο του προϊόντος που επιθυμείτε.

Βήμα 3ο:
Έπειτα προετοιμάζετε το πακέτο σας για επιστροφή.
-Βάζετε εντός του πακέτου την απόδειξη λιανικής πώλησης.
-Κλείνετε το πακέτο έτσι ώστε το περιεχόμενο να είναι προστατευμένο.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε την ίδια είτε άλλη συσκευασία.

Βήμα 4ο:
Επικοινωνείτε τηλεφωνικώς με τα τοπικά γραφεία της Γενικής Ταχυδρομικής για να κανονίσετε την παραλαβή του πακέτου προς επιστροφή.
Εάν δε γνωρίζετε το αντίστοιχο τηλέφωνο πατήστε εδώ. (https://www.taxydromiki.com/find-store)

​ΠΡΟΣΟΧΗ, η RAVE δεν εγγυάται την ασφάλεια & ασφάλιση προϊόντων που επιστρέφονται μέσω άλλων μεταφορικών εταιρειών, πλην της Γενικής Ταχυδρομικής και ενδέχεται να μην αναλάβει ευθύνη για τα συγκεκριμένα προϊόντα. Επίσης διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές προϊόντων τα οποία δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους όρους της Πολιτικής Επιστροφών.